PE LJUBLJANA 1, BTC, Hala 5
(nahajamo se za trgovino MULLER)
Tel: 080/ 18 17, Gsm: 030/ 313 959
Dejanski letalski prevoznik mora v primeru odpovedi leta potniku ponuditi možnost izbire med povračilom vozovnice ali spremembo poti do končnega cilja. Če se potnik odloči za možnost povračila, letalski prevoznik do njega nima nobenih nadaljnjih obveznosti, kar pomeni, da potniku ni dolžan zagotoviti oskrbe ali kakršnikoli prevozov. Potniku pa v primeru odpovedi leta pripada tudi odškodnina. Višina odškodnine je določena v pavšalnem znesku in je odvisna od dolžine leta. Namen odškodnine je zagotoviti potrošniku povračilo škode zaradi nevšečnosti, ki jih je utrpel in kot taka ni povezana z dejansko škodo, ki je nastala potniku.
Nudimo vam svetovanje in povrnitev škode, ki vam je nastala zaradi odpoved leta določene letalske družbe in vam na tak način povrniti vaše pravice na način, za katerega ste upravičeni.